Minden ötödik jegyet online vásárolták meg a szurkolók
Telt ház előtt játszották le november 2-án, Miskolcon a 2013-14-es bajnokság őszi szezonjának egyik legnagyobb érdeklődéssel várt mérkőzését.
A DVTK-FTC meccsre a szurkolók minden korábbinál nagyobb számban vásároltak belépőt a világhálón.
- Nem csak a klub labdarúgói döntögetnek rekordokat manapság, de bizonyos értelemben a szurkolók is. A hazai online jegyértékesítést tekintve mérföldkő ez a meccs, soha ilyen arányban nem váltottak még belépőt a neten bajnoki találkozóra – nyilatkozta a www.boon.hu híroldalnak Dinnyés Márton, az MLSZ kommunikációs vezetője a meccs előtt.
Már a tíz százalék körüli arány is kiugrónak számított, csak a Videoton FC produkált magasabb online eladási arányokat egy korábbi Európa Liga meccs előtt. A szövetség azt a célt tűzte ki, hogy az eladott jegyek negyedét online váltsák meg a szurkolók a közeljövőben. A Diósgyőr e tekintetben is kitűnő partner és jó példával jár elöl, de más kluboknál is egyre inkább terjed az internetes értékesítés. E téren a szövetség bízik a klubok szurkolóikkal való jobb kapcsolattartásában, és abban, hogy népszerűsítik ezt az elővásárlási (szervezési szempontból is javallott) lehetőséget.
A DVTK menedzsmentje a stadionok biztonságát fejlesztő projekt során korábban élen járt a rendszerek elfogadtatásában, és e törekvéseket igazolta vissza a fokozott szurkolói érdeklődés az elővásárlás iránt.
Az MLSZ online rendszerével (www.jegy.mlsz.hu) értékesített jegyek száma a bevezetés óta növekszik. A DVTK-FTC bajnokira az elérhető jegyek közül minden ötödik online talált gazdára, ami nagyságrendi növekedés. Magától értetődő, hogy akkor érvényesülnek az új rendszer előnyei – főként a kényelmet illetően –, ha az átlagosnál élénkebb érdeklődés mutatkozik egy-egy mérkőzés iránt.
Az ilyen találkozók alkalmával ismerhetik meg igazán a szurkolók az online jegyvásárlás előnyeit. A szurkolói kártya tovább egyszerűsítheti, ösztönözheti a vásárlást. Fontos a klubok számára is, hogy már napokkal a mérkőzés előtt pontos képet kaphatnak a szurkolók számáról, a várható aktivitásról, és ennek megfelelően készülhetnek a drukkerek kulturált kiszolgálására, fogadására.
- Nem csak a klub labdarúgói döntögetnek rekordokat manapság, de bizonyos értelemben a szurkolók is. A hazai online jegyértékesítést tekintve mérföldkő ez a meccs, soha ilyen arányban nem váltottak még belépőt a neten bajnoki találkozóra – nyilatkozta a www.boon.hu híroldalnak Dinnyés Márton, az MLSZ kommunikációs vezetője a meccs előtt.
Már a tíz százalék körüli arány is kiugrónak számított, csak a Videoton FC produkált magasabb online eladási arányokat egy korábbi Európa Liga meccs előtt. A szövetség azt a célt tűzte ki, hogy az eladott jegyek negyedét online váltsák meg a szurkolók a közeljövőben. A Diósgyőr e tekintetben is kitűnő partner és jó példával jár elöl, de más kluboknál is egyre inkább terjed az internetes értékesítés. E téren a szövetség bízik a klubok szurkolóikkal való jobb kapcsolattartásában, és abban, hogy népszerűsítik ezt az elővásárlási (szervezési szempontból is javallott) lehetőséget.
A DVTK menedzsmentje a stadionok biztonságát fejlesztő projekt során korábban élen járt a rendszerek elfogadtatásában, és e törekvéseket igazolta vissza a fokozott szurkolói érdeklődés az elővásárlás iránt.
Az MLSZ online rendszerével (www.jegy.mlsz.hu) értékesített jegyek száma a bevezetés óta növekszik. A DVTK-FTC bajnokira az elérhető jegyek közül minden ötödik online talált gazdára, ami nagyságrendi növekedés. Magától értetődő, hogy akkor érvényesülnek az új rendszer előnyei – főként a kényelmet illetően –, ha az átlagosnál élénkebb érdeklődés mutatkozik egy-egy mérkőzés iránt.
Az ilyen találkozók alkalmával ismerhetik meg igazán a szurkolók az online jegyvásárlás előnyeit. A szurkolói kártya tovább egyszerűsítheti, ösztönözheti a vásárlást. Fontos a klubok számára is, hogy már napokkal a mérkőzés előtt pontos képet kaphatnak a szurkolók számáról, a várható aktivitásról, és ennek megfelelően készülhetnek a drukkerek kulturált kiszolgálására, fogadására.